Hvad er god service?

I min verden er det af overordentlig stor betydning hvordan man bliver modtaget som kunde når man kontakter en virksomhed. Derfor er det også min klare anbefaling, at alle der ønsker at fremstå professionelle, at de tilsikrer at telefonen altid bliver svaret og at den bliver svaret professionelt. For det første er det vigtigt at den der varetager telefonpasning, altid møder kunderne med et smil. At de tilsikrer, at kunderne føler sig velkommen. Dertil er det super vigtigt, at vedkommende der står for telefonpasning mestrer, at tage imod på en professionel måde. At vedkommende forstår at få sig noteret hvor der ringes fra, hvem der ringer, hvem de skulle have fat i og gerne hvorfor, endeligt hvordan man får fat på dem igen.

Outsourcing af telefonpasning

Hvis man er i tvivl om at man har ressourcerne til at tilsikrer professionel telefonpasning, kan jeg varmt anbefale, at man outsourcer sin telefonpasning. Her kan du læse mere om hvad det koster, og hvordan man købe sig til professionel telefonpasning # . Det kan hurtigt vise sig at være en god inverstering , hvis man i dag ikke får taget alle telefonopkald mv..